حماسه امام سجاد (ع)



نویسنده (ها) : موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای
ناشر : انقلاب اسلامی
آخرین بروزرسانی : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
تاریخ انتشار : اسفند ۱۳۹۹
شابک : 9786227491081
تاریخ اولین نوبت انتشار : ۱۳۹۹
زبان های در دسترس : فارسی
تعداد صفحات : ۳۰۰
قیمت : ۸۵۰٬۰۰۰ ریال

 روز عاشورا خون حسین (ع) را به پای اسلام ثبت کرد. دیگر نهال اسلام تناور شده بود و عظمت این قیام حسینی باید به گوش همگان می‌رسید.

 از رهگذر دوره‌ی سخت امامت حضرت سیّدالسّاجدین (علیه السّلام)، عاشورا در تاریخ ماندگار شد و حماسه و حرکت حسینی که در کربلا به خاک و خون کشیده شد، به نهضت حسینی تبدیل گردید. امّا متأسّفانه این حرکت سیاسی از سوی جامعه‌ی اسلامی به درستی شناخته نشد.

اکنون کتاب حماسه امام سجاد (ع) جلوه‌گر این رسالت عظیم است. این اثر شامل تحلیل‌های محققانه رهبر معظم انقلاب بر مبارزات سیاسی فرهنگی امام سجاد (ع) است.

 شاید اگر از ما بپرسند نقش امام سجاد(ع) در کربلا چه بود به روایتی از اسارت و زنجیر و درد و تب و آشفتگی و اندوه بسنده کنیم...

 اما این کتاب در سه بخش از نگاه رهبر انقلاب ، روایتی متفاوت و تاثیر گذار از حضور تنها مرد کاروان کربلا نشان می دهد، روایتی از مبارزات پیچیده سیاسی و فرهنگی و تشکیلاتی که از آغازین لحظات عصر عاشورا شروع و تا غروب خورشید وجود امام چهارم ادامه دارد، و شما می توانید جلوه ای متفاوت از جنگ_نرم را درمیان سخنرانی های مهم رهبرمان در رابطه با سیره حضرت سجاد(ع) شاهد باشید.

ارسال با ایمیل: